Śmiech na wizerunek

dodano: 
02.11.2004
komentarzy: 
0

Humor, zabawa i optymizm to, jak wynika z opublikowanego na łamach Dziennika Elbląskiego artykułu, recepta na wydajność i polepszenie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz. Mirosław Konkel pisze, że „humor służy zbudowaniu bardziej przyjaznego wizerunku firmy lub marki. To dlatego na kubkach, breloczkach, koszulkach i innych gadżetach reklamowych pojawiają się satyryczne rysunki albo zabawne hasła”. Uśmiech nie tylko ułatwia kontakty z klientami, ale wpływa również pozytywnie na relacje międzyludzkie wewnątrz firmy.

Źródło:

Dziennik Elbląski Nasza Praca, Fabryka śmiechu?, 02.11.2004, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin