czwartek, 26 czerwca, 2025

Smutne statystyki

CFO Magazyn Finansistów zamieszcza artykuł dotyczący wizerunku Polski na tle innych krajów świata. Zadłużenie skarbu państwa, wysokie bezrobocie, kryzys służby zdrowia i wymiaru sprawiedliwości to tylko niektóre spośród wymienianych aspektów polskiego wizerunku za granicą. Zgodnie ze słowami Jana Mazurka, autora artykułu, nie da się na takiej bazie realizować międzynarodowego marketingu. Wyniki badań Centrum Reform Europejskich (CER) oceniające konkurencyjność sytuują Polskę poza krajami Unii Europejskiej; przed nami znalazły się Bułgaria i Rumunia. 
„Elity polityczne zdają się nie wiedzieć, że międzynarodowa promocja państwa ma sens i przynosi wymierne, pozytywne rezultaty tylko wtedy, gdy znajduje się podłoże w korzystnie zmieniającej się rzeczywistości – materialnej i kulturowej” – konkluduje autor. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł