Snapchat chce ułatwić kupowanie geofiltrów

dodano: 
27.04.2017
komentarzy: 
0

Snapchat rozszerza swoją ofertę reklamową. Firma chce zautomatyzować sprzedaż reklam w formacie geofiltrów – opisuje adweek.com.

Jak czytamy, Snapchat chce, by firmy kupowały więcej geofiltrów, które użytkownicy będą dodawać do swoich zdjęć czy filmów. Aplikacja uruchomiła więc interfejs API (application programming interface), który umożliwi firmom automatyczne kupowanie reklam bazujących na lokalizacji.

Dalej czytamy, że do tej pory reklamodawcy mogli kupować geofiltry za pośrednictwem narzędzia Snapchata do samodzielnego zakupu. Nowy interfejs API ma ułatwić firmom zarządzanie wydatkami, danymi czy grupami docelowymi.

Jak dalej czytamy, teoretycznie dostawcy technologii reklamowych pomogą firmom kupować też pakiety reklamowe, które będą zawierać różne formaty, a także wesprą w zarządzaniu geofiltrami, by upewnić się, że odpowiednio działają. Źródło podaje też, że agencje kreatywne mają z kolei opracowywać szablony, które pomogą firmom samodzielnie projektować treści geofiltrów.

Snapchat wyposaży w narzędzia do sprzedaży geofiltrów również kilka firm z branży eventowej i technologicznej, np. WeddingWire zajmującą się planowaniem ślubnym, która pomoże zakupić geofiltry parom, czy Eventfarm, która usprawnia proces zakupu geofiltrów dotyczących wydarzeń.

Dalej czytamy również, że w ostatnich miesiącach Facebook wprowadził wiele funkcji podobnych do tych dostępnych na Snapchacie. Pojawiły się też naklejki z oznaczeniami geograficznymi. (mb)

Źródło:

adweek.com, Snapchat Opens Up Its Ad Business Even More to Help Brands Buy Geofilter Ads Automatically, Lauren Johnson, 25.04.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin