.

Snapchat pokaże, jak reklamy w portalu wpływają na sprzedaż offline

dodano: 
20.06.2018
komentarzy: 
0

Jak informuje thedrum.com, Snapchat wprowadził dwie nowe funkcje – mają one za zadanie pokazać markom, jaki wpływ na sprzedaż offline mają reklamy publikowane na platformie.

Po pierwsze – czytamy – Snapchat zacieśnił swoje relacje z firmą marketingową LiveRamp, z którą współpracuje od 2017 roku, i wprowadził nowe rozwiązanie: „wpływ na sprzedaż offline” (ang. offline sales impact OSI). Pozwoli ono markom w prosty sposób mierzyć wpływ kampanii na sprzedaż w sklepach stacjonarnych.

Jak czytamy, Snapchat zapowiedział, że rozwiązanie OSI będzie dopasowywać informacje o użytkownikach aplikacji do danych pochodzących z programu lojalnościowego jednego z supermarketów w Wielkiej Brytanii. Celem tego będzie mierzenie wpływu serwisu na sprzedaż produktów. Przykładami marek, które wzięły udział w testach beta nowego rozwiązania, są Oreo i Cadbury. Jak podaje portal, brandy te zanotowały czteroprocentowy wzrost sprzedaży po zaimplementowaniu nowej funkcji.

Oprócz rozwiązania OSI, Snapchat uruchomił także program partnerski w zakresie modelowania miksu marketingowego (MMM) – czytamy. Program ma zachęcać reklamodawców do większego inwestowania w reklamy w aplikacji w zamian za dostęp do danych pomiarowych zewnętrznych firm takich jak Dentsu Aegis czy Publicis. Jak zauważa źródło, taki rodzaj pomiaru pozwoli zwiększyć konkurencyjność w innych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, które to oferują bardzo podobne programy MMM. (jg)

Źródło:

thedrum.com, Snapchat wants to show advertisers its in-store sales impact with LiveRamp measurement deal, Rebecca Stewart, 13.06.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin