Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Snapchat pokaże Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu. discovery communications – właściciel eurosportu – posiada wyłączne prawa telewizyjne i multimedialne do transmitowania igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 na terenie 50 krajów europejskich. w przekazywaniu informacji w trakcie najbliższej zimowej olimpiady w pjongczangu nadawcę będzie wspierać snap inc. współpraca między przedsiębiorstwami zawiązała się w tym roku, a porozumienie w zakresie publikacji contentu i promocji wydarzenia strony zawarły 18 października – dowiadujemy się z portalu eurosport.com. jak czytamy dalej, efekty wspólnej inicjatywy przedsiębiorstw będą dostępne w aplikacji, na platformie discover. wielojęzykowa relacja z zawodów to „wyjątkowe możliwości dla wielu marek, by zaangażować młode pokolenie kibiców”, którzy będą mogli na bieżąco śledzić olimpiadę na swoich urządzeniach mobilnych – twierdzi źródło. snapchat zapewni użytkownikom treści także „od kuchni” (ang. behind-the-scenes) oraz content prosto od sportowców i influencerów, z którymi fani chcieliby mieć kontakt. dalej serwis zaznacza, że „to pierwsza tego typu europejska, wielopostaciowa współpraca”, która obejmie zarówno dzienną zakładkę „our stories”, jak i „publisher stories”. pierwsza z nich zaprezentuje wybrane snapy opublikowane przez internautów, a druga – treści związane z zimowymi igrzyskami olimpijskimi, stworzone przez przedstawicieli mediów pod nadzorem eurosportu. jak podaje portal, materiały, które znajdą się w „our stories”, opracuje zespół snapchata. zostaną one połączone ze specjalnymi nagraniami nadawcy, które będą też emitowane w serwisie streamingowym eurosport player. twórcy aplikacji mają ponadto przygotować specjalne grafiki, nakładki tekstowe, animacje i dźwięki dla użytkowników, zaś przedstawiciele handlowi discovery zapewnią markom możliwości, by dzięki reklamom na platformie mogli dotrzeć do „szerszej, młodszej i bardziej digitalowej społeczności”. eurosport.com przypomina, że na terenie europy ze snapchata korzysta średnio 57 milionów ludzi dziennie i tworzą oni zaangażowaną społeczność. (bm).
Discovery Communications – właściciel Eurosportu – posiada wyłączne prawa telewizyjne i multimedialne do transmitowania Igrzysk Olimpijskich w latach 2018-2024 na terenie 50 krajów europejskich. W przekazywaniu informacji w trakcie najbliższej zimowej olimpiady w Pjongczangu nadawcę będzie wspierać Snap Inc. Współpraca między przedsiębiorstwami zawiązała się w tym roku, a porozumienie w zakresie publikacji contentu i promocji wydarzenia strony zawarły 18 października – dowiadujemy się z portalu eurosport.com.
Jak czytamy dalej, efekty wspólnej inicjatywy przedsiębiorstw będą dostępne w aplikacji, na platformie Discover. Wielojęzykowa relacja z zawodów to „wyjątkowe możliwości dla wielu marek, by zaangażować młode pokolenie kibiców”, którzy będą mogli na bieżąco śledzić olimpiadę na swoich urządzeniach mobilnych – twierdzi źródło. Snapchat zapewni użytkownikom treści także „od kuchni” (ang. behind-the-scenes) oraz content prosto od sportowców i influencerów, z którymi fani chcieliby mieć kontakt.
Dalej serwis zaznacza, że „to pierwsza tego typu europejska, wielopostaciowa współpraca”, która obejmie zarówno dzienną zakładkę „Our Stories”, jak i „Publisher Stories”. Pierwsza z nich zaprezentuje wybrane snapy opublikowane przez internautów, a druga – treści związane z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi, stworzone przez przedstawicieli mediów pod nadzorem Eurosportu.
Jak podaje portal, materiały, które znajdą się w „Our Stories”, opracuje zespół Snapchata. Zostaną one połączone ze specjalnymi nagraniami nadawcy, które będą też emitowane w serwisie streamingowym Eurosport Player. Twórcy aplikacji mają ponadto przygotować specjalne grafiki, nakładki tekstowe, animacje i dźwięki dla użytkowników, zaś przedstawiciele handlowi Discovery zapewnią markom możliwości, by dzięki reklamom na platformie mogli dotrzeć do „szerszej, młodszej i bardziej digitalowej społeczności”.
Eurosport.com przypomina, że na terenie Europy ze Snapchata korzysta średnio 57 milionów ludzi dziennie i tworzą oni zaangażowaną społeczność.
(bm)