Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Snapchat wprowadza profile dla marek. snapchat poinformował o wprowadzeniu profili dla biznesu. brand profiles pojawią się w zamkniętej wersji beta serwisu. do tej pory marki na snapchacie mogły korzystać jedynie z profili publicznych. źródło: forbusiness.snapchat.com. jak tłumaczy serwis społecznościowy, dzięki brand profiles marki będą mogły w pełni korzystać z funkcji w aplikacji. profile biznesowe opierają się na czterech głównych elementach: dostępie do ar lense (czyli treści stworzonych z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości), możliwości sprzedaży produktów bezpośrednio w serwisie, opcji highligts (dzięki której można stworzyć prezentację złożoną z najlepszych zdjęć, relacji czy filmów udostępnionych w aplikacji) oraz stories. marki będą miały również dostęp do narzędzi do zarządzania kontem na urządzeniach mobilnych i w przeglądarkach, które mają pomóc we współpracy z członkami zespołu, w zarządzaniu treściami czy dostępie do analityki – jest już możliwość wyświetlania danych demograficznych czy zainteresowań odbiorców stories. snapchat zwraca uwagę, że w najbliższych miesiącach użytkownicy będą mogli odnaleźć i zasubskrybować profile największych światowych marek takich jak ben & jerry’s, candy crush, dior, gucci, headspace, jordan brand, kylie cosmetics, l’oreal paris, louis vuitton, prada, ralph lauren, target, tim hortons, too faced, universal pictures i vsco. źródło: forbusiness.snapchat.com. serwis społecznościowy informuje także, że jeszcze w tym roku planuje udostępnić funkcję większej liczbie firm. w przyszłości snapchat chce także stworzyć kolejne usługi, dzięki którym społeczność będzie mogła współpracować z markami różnej wielkości. (ak). zdjęcie główne: forbusiness.snapchat.com.
Snapchat poinformował o wprowadzeniu profili dla biznesu. Brand Profiles pojawią się w zamkniętej wersji beta serwisu. Do tej pory marki na Snapchacie mogły korzystać jedynie z profili publicznych.

Źródło: forbusiness.snapchat.com
Jak tłumaczy serwis społecznościowy, dzięki Brand Profiles marki będą mogły w pełni korzystać z funkcji w aplikacji. Profile biznesowe opierają się na czterech głównych elementach: dostępie do AR Lense (czyli treści stworzonych z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości), możliwości sprzedaży produktów bezpośrednio w serwisie, opcji Highligts (dzięki której można stworzyć prezentację złożoną z najlepszych zdjęć, relacji czy filmów udostępnionych w aplikacji) oraz Stories. Marki będą miały również dostęp do narzędzi do zarządzania kontem na urządzeniach mobilnych i w przeglądarkach, które mają pomóc we współpracy z członkami zespołu, w zarządzaniu treściami czy dostępie do analityki – jest już możliwość wyświetlania danych demograficznych czy zainteresowań odbiorców Stories.
Snapchat zwraca uwagę, że w najbliższych miesiącach użytkownicy będą mogli odnaleźć i zasubskrybować profile największych światowych marek takich jak Ben & Jerry’s, Candy Crush, Dior, Gucci, Headspace, Jordan Brand, Kylie Cosmetics, L’Oreal Paris, Louis Vuitton, Prada , Ralph Lauren, Target, Tim Hortons, Too Faced, Universal Pictures i VSCO.

Źródło: forbusiness.snapchat.com
Serwis społecznościowy informuje także, że jeszcze w tym roku planuje udostępnić funkcję większej liczbie firm. W przyszłości Snapchat chce także stworzyć kolejne usługi, dzięki którym społeczność będzie mogła współpracować z markami różnej wielkości. (ak)
Zdjęcie główne: forbusiness.snapchat.com