.

Soligrano w gronie klientów All Hands Agency

dodano: 
11.12.2020
komentarzy: 
0

W grudniu 2020 roku All Hands Agency nawiązało współpracę z marką Soligrano, specjalizującą się w produktach wytwarzanych ze zbóż ekspandowanych. Agencja prowadzi działania z zakresu public relations (w obszarze wizerunkowym i produkcji treści własnych) oraz komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Linkedin). Oprócz tego zajmuje się wsparciem klienta w rozwoju sklepu internetowego – wprowadzeniem programu lojalnościowego, obsługą treści na stronie internetowej oraz zarządzaniem budżetem reklamowym.

Z ramienia agencji zadaniami tymi aktualnie kieruje Emilia Pluskota, Account Executive, a w styczniu 2021 roku dołączy do niej Joanna Ciastek, Senior Account Executive. Zespół pracuje pod nadzorem CEO agencji, Pawła Sławskiego. Umowę zawarto w wyniku rekomendacji. Marka Soligrano nie współpracowało wcześniej z agencją. Strony nie ujawniają więcej szczegółów. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin