.

 

Solski Burson-Martseller dla marki firmy Bosch-Siemens

dodano: 
15.02.2016
komentarzy: 
0

Agencja zajmie się obsługą PR marki sprzętu gospodarstwa domowego Gaggenau. W ramach współpracy Solski BM będzie odpowiadał za doradztwo strategiczne oraz zarządzanie relacjami z mediami. Zakłada ona również projekty specjalne we współpracy z Witkiem Iwańskim, kulinarnym ambasadorem marki i twórcą wyposażonego w sprzęt Gaggenau studia Aruana.

Agencję wybrano w konkursie ofert.

Za działania ze strony Solski Burson-Marsteller odpowiedzialny jest zespół w składzie: Sabina Figarska, szefowa działu Brand Practice oraz Natalia Makowska, Senior Associate.

Solski BM współpracował wcześniej z firmą BSH przy kilku projektach, m.in. w zakresie propagowania założeń i treści Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedaży AGD.

Współpraca potrwać ma do końca 2016 roku. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin