Solski Communications doceniane za komunikację zakupu rakiet Patriot

dodano: 
11.12.2018
komentarzy: 
0

Koncern technologiczno-obronny Reytheon Company przyznał w grudniu 2018 roku agencji Solski Communications nagrodę za działania komunikacyjne związane z podpisaniem umowy między rządami Polski i Stanów Zjednoczonych o zakupie systemu rakiet Patriot (faza I).


Nagroda dla Solski Communications

Łącznie to już trzecia nagroda dla agencji Ryszarda Solskiego za działania na rzecz firmy Reytheon – koncern wręczył Polakom podobną nagrodę jeszcze w 2015 roku, a rok później branżowe medium PRDaily uznało działania PR zrealizowane w Polsce przez Solski Communications z Reytheonem za najlepszą zagraniczną kampanię medialną przedsiębiorstwa amerykańskiego.

Należąca do wspomnianego koncernu spółka Raytheon Integrated Defense Systems jest głównym wykonawcą zlecenia po stronie USA. Solski Communications pracuje z kolei dla Raytheona od 2013 roku. Polska agencja realizuje działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych (prowadzi m.in. konto @Patriot_PL na Twitterze i portal patriotsystem.pl), public affairs (współpracuje z polskimi think-tankami) i CSR (z Centrum Nauki Kopernik, polskimi uczelniami i fundacją wspierającą rodziny poległych polskich żołnierzy). (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin