.

 

Solski Communications obsługuje Fundację Polska Bezgotówkowa

dodano: 
05.04.2018
komentarzy: 
0

W marcu 2018 roku do grona klientów agencji Solski Communications dołączyła Fundacja Polska Bezgotówkowa.

Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz działań w mediach społecznościowych. Solski Communications zajmuje się budową wizerunku Fundacji oraz działaniami komunikacyjnymi dla jej flagowego projektu – Programu Polska Bezgotówkowa.

Po stronie agencji prace biura prasowego koordynuje Joanna Dunin-Kęplicz (Manager) przy wsparciu Joanny Łuki (Associate). Za działania w mediach społecznościowych odpowiadają Adam Kaliszewski (Manager), Sylwia Kuzio i Bartosz Węgierek (oboje Associate).

Agencję wybrano w drodze przetargu. Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Fundacja Polska Bezgotówkowa nie korzystała wcześniej ze stałych usług agencji PR.

Solski Communications i Fundacja Polska Bezgotówkowa korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin