Specjaliści o kampaniach wyborczych

dodano: 
29.07.2005
komentarzy: 
0

Dziennik Zachodni pisze o wydatkach na kampanie wyborcze oraz o hasłach wybranych przez kandydatów. „Według specjalistów od marketingu politycznego kampania wielkiej partii politycznej, w skali całego kraju, kosztować może 4-5 milionów dolarów. Kampania pojedynczego kandydata, w zależności od nazwiska i możliwości, to wydatek od kilku do kilkuset tysięcy złotych”. Prawo i Sprawiedliwość „zdecydowanie wyróżnia się jakością i ilością przedsięwzięć promocyjnych”, natomiast Samoobrona ogłasza się głównie w prasie. „To efekt współpracy z pewną renomowaną agencją public relations, która dba o wizerunek kampanii partii Andrzeja Leppera” – informuje Dziennik Zachodni.
Hasło wyborcze Leppera („Człowiek, rodzina, praca, godne życie”) zostało ocenione przez Michała Sobiło z Imago Public Relations jako „dobre, nawet bardzo dobre, jednak nie dla kandydata na prezydenta, a dla partii”. Komentując hasło „Prezydent Tusk – człowiek z zasadami” Sobiło powiedział, że „zabieg polegający na użyciu słowa prezydent obok nazwiska jest trafny. Nawet nieprawda powtarzana tysiąc razy staje się prawdą”. Jednak Donald Tusk jest zbyt młody na takie hasło.

Źródło:

Dziennik Zachodni, Partyjni ciułacze, WIT, 29.07.05, s. 16 Dziennik Zachodni, Hasłowe banały, TM, 29.07.05, s. 5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin