Spokojna głowa w kasku
Ruszyła ogólnopolska, wakacyjna akcja społeczna Michelin „Spokojna głowa w kasku”, na którą składają się działania informacyjne skierowane do mediów oraz kampania billboardowa. Patronat nad przedsięwzięciem sprawuje Global Road Safety Partnership - organizacja, którą dla wspierania bezpieczeństwa na drogach powołały Bank Światowy i Międzynarodowy Czerwony Krzyż.
„Spokojna głowa w kasku” jest kampanią społeczną, adresowaną do dzieci, młodzieży i rodziców, mającą na celu uświadomienie zagrożeń wynikających z niestosowania kasków podczas zabaw niosących ze sobą wysokie ryzyko upadku (jazda na rowerze, rolkach, czy deskorolce). Akcja ma także na celu dostarczenie rodzicom narzędzi, które pozwolą zachęcić i przekonać ich pociechy do noszenia kasków.
Kampania billboardowa realizowana jest na nośnikach firm AMS i ClearChannel w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu, Olsztynie i na terenie GOP. Działania medialne prowadzi agencja Multi Communications.