Społecznie w social mediach, czyli skutecznie

dodano: 
03.02.2015
komentarzy: 
0

Bez social mediów nie byłoby ani Ice Bucket Challenge, ani innych kampanii CSR-owych. Obie aktywności mają też sporo ze sobą wspólnego. „Dialog, zaan­gażowanie otoczenia czy nastawienie na osobisty, emocjonalny przekaz - to kluczowe wartości zarówno w odpowiedzialnym bizne­sie, jak i w mediach społecz­ościowych” – czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Czy zagadnienie transportu intermodalnego (który zapewnia wykorzystanie infrastruktury transportowej w sposób bardziej ekonomiczny) może kogoś zaciekawić? – pyta w artykule Jakub Kapiszewski. Jego zdaniem jest to możliwe, a jako dowód przywołuje kampanię reklamową „Brilliant Machines” firmy General Electric w Stanach. Jak czytamy dalej, klip zdobył 300 tyś. wyświetleń i szeroko dyskutowano o nim w mediach społecznościowych. Firmy wykorzystują social media do rozmowy o czymś więcej niż nowy produkt, usługa czy wyni­ki finansowe – dodaje autor.

Piotr Domański, koordynator ds. portalu i mediów społecznościowych w Forum Odpowiedzialnego Biznesu Social w rozmowie z dziennikiem na dowód przywołuje badanie Media Sustainability Index, „które pokazuje, że po­łowa najbardziej zaangażo­wanych w CSR firm świata rozmawia ze swoim otocze­niem o swojej odpowiedzial­ności właśnie w ten sposób” – czytamy dalej.

W dalszej części artykułu Kapiszewski wymienia także inne kampanie CSR-owe. Jedną z nich jest „It can Wait" („To może poczekać"), w jaką zaangażował się ame­rykański operator teleko­munikacyjny AT&T. Celem kampanii jest walka z smsowaniem w trakcie pro­wadzenia pojazdów. Inny sposób na opowiada­nie o ideach społecznej od­powiedzialności biznesu ma marka M&M's, która używa do tego celu na Facebooku postaci dwóch kolorowych pastylek znanych z reklam telewizyjnych. (mw)

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Social media jeszcze bardziej social, Jakub Kapiszewski, 03.02.2015
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin