.

 

Społecznościowy PR sposobem na medialny sukces

dodano: 
12.11.2013
komentarzy: 
0

„Social PR dzisiaj pozwala firmie wyróżnić się na tle tradycyjnego public relations. Jutro może okazać się, że będzie jedyną drogą, aby zaistnieć w mediach i świadomości konsumentów” – czytamy w Brief.pl.

Notki prasowe powoli stają się przeżytkiem. Zamiast tego coraz częściej firmy pokazują swoją kreatywność na blogu. Zalety? Wpis zazwyczaj ma formę opowieści, dzięki czemu jest o wiele ciekawszy. To również ukłon w stronę dziennikarzy, a także sposób na większą kontrolę nad komunikatem. Do tego dochodzi większe zaangażowanie klientów oraz więcej wyświetleń na stronie.

Nie sposób pominąć mediów społecznościowych, które są bardziej chłonne oraz pozwalają na szybkie rozprzestrzenienie się informacji. Jednak i tu nie może zabraknąć pomysłu na „sprzedanie” informacji. Nie od dziś wiadomo, że internauci chętniej dzielą się obrazkami niż słowem pisanym, zatem warto zainwestować albo w krótkie filmiki, albo w infografiki. Można postawić też na budowę bliższych relacji z dziennikarzami, którzy są zainteresowani daną tematyką. „Dzięki temu wzrosną nasze szanse na publikacje w mediach oraz mamy niepowtarzalną możliwość na zakomunikowanie bardziej angażującej treści niż zwykła notka prasowa” – podsumowuje Artur Roguski, autor tekstu. (kg)

Źródło:

Brief.pl, Social PR nadchodzi, Artur Roguski, 11.11.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin