sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościPKP PLK ogłasza przetarg na realizację drugiego etapu akcji „Bezpieczny przejazd”

PKP PLK ogłasza przetarg na realizację drugiego etapu akcji „Bezpieczny przejazd”

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiła przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie drugiego etapu kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Łączny budżet przedsięwzięcia wynosi 14,76 mln zł.

Spółka wyszczególniła cztery części przetargu. Pierwsza z nich (A) dotyczy przygotowania i realizacji strategii i kreacji (w tym m.in. projektowanie, produkcja materiałów informacyjnych czy multimedialnych). Przeznaczono na nią budżet w wysokości ponad 3 mln zł brutto.

Część B obejmuje produkcję, przygotowania do dystrybucji (zapakowanie) i dostarczenia materiałów drukowanych. W tym przypadu łączna kwota wynosi 984 tys. zł brutto.

W części C ma znaleźć się przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii medialnej. Wartość tych działań oszacowano na 9,2 mln zł brutto.

Część D dotyczy przygotowania i realizacji działań public relations i eventmarketingowych. Na ten cel przeznaczono blisko 1,5 mln zł brutto.

Dodatkowo PKP PLK wymaga od uczestników przetargu wpłaty wadium: w wysokości 37,5 tys. zł (część A), 12 tys. zł (część B), 112,5 tys. zł (część C) i 18 tys. zł (część D).

Wybrane agencje będą współpracowały ze spółką przez 610 dni lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynikającej z umowy.

Oferty można składać do 26 października 2020 roku do godziny 10:00. Szczegóły postępowania można znaleźć tutaj. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj