Sponsorzy kadry odcinają się od PZPN-u

dodano: 
14.10.2009
komentarzy: 
1

Sponsorzy naszej reprezentacji piłkarskiej nie chcą być kojarzeni z fatalną atmosferą panującą wokół PZPN – czytamy w Polsce.

Słabe wyniki reprezentacji oraz ostatnie poczynania władz PZPN-u wpłynęły na koszmarny wizerunek tej organizacji, czego potwierdzeniem jest ciesząca się masowym poparciem idea bojkotu meczu naszej kadry ze Słowacją.

Problem zaczęli dostrzegać sponsorzy reprezentacji. Producent farb Śnieżka wydał oświadczenie, w którym zaznaczył, że jest sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a nie PZPN, „i w żadnym razie nie należy jej łączyć z wydarzeniami w Związku”. Kompania Piwowarska prosi natomiast na swojej stronie, aby „nie łączyć faktu wspierania drużyny i jej trenera z obecną sytuacją polskiego futbolu”.

Całą sytuacją zdaje się nie przejmować PZPN, który kibiców popierających bojkot meczu ze Słowacją nazwał „terrorystami”. Jak zauważa autor artykułu, Związek nie zamierza traktować ich poważnie. Inne podejście prezentują sponsorzy reprezentacji, których bojkot PZPN może dotknąć finansowo. (ks)

Źródło:

Polska, PZPN może przegrać bitwę z prawdziwymi kibicami, Rafał Musioł, 14.10.2009, s. 23
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
14.10.2009
11:44:16
Cyprian Maciejewski
(14.10.2009 11:44:16)
Sytuacja zaskakująco szybko się rozwija. Zanosi się, że to będzie kolejna nominacja/nagroda (po inicjatywie nabiciwmbank.pl) ruchu społecznego w ramach Złotych Spinaczy. Tym bardziej, że w przypadku koniecpzpn.pl jest wykorzystywanych naprawdę wiele ciekawych narzędzi, widać systematyczną i całkiem zaplanowaną robotę PR-owską, a ponadto twarzą przedsięwzięcia jest jego rzecznik prasowy. Naprawdę czapki z głów.;) Zobaczymy tylko, czy kibice nie stracą nad tym "komunikacyjnej kontroli". A swoją drogą to PZPN zatrudnił na początku roku agencję. I co?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin