Sponsorzy nie zrezygnują z Lecha
W TV Biznes ukazał się materiał na temat wizerunku Lecha Poznań po ujawnieniu udziału piłkarzy i działaczy klubu w aferze korupcyjnej. Jak dowiadujemy się z reportażu Magdaleny Cenker cała sytuacja nie zniechęciła sponsorów, a w nowym sezonie Lech może dysponować największym budżetem w historii ligi sięgającym nawet 50 mln zł. Żaden z dotychczasowych sponsorów nie wycofał się ze współpracy z klubem.
Przedstawiciele władz miasta twierdzą, że afera korupcyjna nie przenosi się na markę Lech Poznań , ponieważ dotyczy tylko poszczególnych jego członków i jest problemem indywidualnym. Zdaniem specjalistów kryzys można przekuć w sukces, a wszystko zależy od reakcji danego sponsora - podaje dziennikarka. Jak twierdzi Waldemar Rydzak z agencji Prelite, jeśli sponsor nie zrezygnuje, a postara się wzmocnić swoją pozycję w klubie, to wyjdzie na korzyść : „kibice zobaczą, że nie jest to sponsor, który wkłada pieniądze tylko po to, by je wyłożyć, ale w jakiś sposób utożsamia się z klubem”. (mk)