sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSpontaniczny zryw czy zorganizowana kampania?

Spontaniczny zryw czy zorganizowana kampania?

Na antenie TVP 3 mogliśmy zapoznać się z materiałem dotyczącym rosnącej popularności Chucka Norrisa. W krótkim czasie na jego temat pojawiło się mnóstwo żartów, a poświęcone mu strony internetowe odnotowują rekordy oglądalności. Młode osoby zapytane przez reportera na ulicy potrafią z pamięci przytoczyć przynajmniej jedną zabawną opowieść o legendarnym Strażniku Teksasu. Rafał Czechowski z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations komentuje: „To nie jest przypadek, (…) te dowcipy (…) są chyba efektem dosyć skutecznej kampanii promocyjnej nowej książki”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł