czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSport w marketingu politycznym

Sport w marketingu politycznym

Stacja TVN 24 wyemitowała program o tym, w jaki sposób politycy wykorzystują sport w budowaniu wizerunku. Bohaterem programu był premier Kazimierz Marcinkiewicz, spędzający aktywnie urlop w Zakopanem. W materiale przytoczono przykłady mknącego po stoku Władimira Putina i wbijającego gwoździe Georga W. Busha. Z programu wynikało, że politycy lubią pokazywać się publicznie w sytuacjach, w których mogą pochwalić się sprawnością fizyczną. Ma świadczyć o ich politycznej skuteczności. „Na pewno polityk udowadnia tym, że w zdrowym ciele zdrowy duch”- skomentował specjalista od wizerunku politycznego Wiesław Gałązka.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł