Sportowcy marką Polski

dodano: 
05.06.2008
komentarzy: 
0

Michał Fura na łamach Gazety Prawnej zastanawia się nad marką Polski i nowym towarem eksportowym, jakim są nasi sportowcy. Wg Beaty Mońki z Young&Rubicam Brands to właśnie takie osoby, jak Robert Kubica, Ebi Smolarek i Artur Boruc są w stanie wypromować pozytywny wizerunek naszego kraju.

Autor artykułu przytacza wyniki corocznego rankingu najsilniejszych marek świata, w którym nie znalazła się żadna polska marka. Wg Mońki polskie firmy coraz lepiej radzą sobie z zagraniczną ekspansją. Także marka Polska ma szanse na zyskanie bardziej prestiżowego znaczenia. Krzysztof Najder, założyciel firmy Stratosfera, doradzającej w strategii zarządzania marką, stwierdza, że w tej chwili marka naszego kraju nie jest promowana, ze względu na wysokie koszty. Dodaje również, że „Polska nie ma własnego wizerunku, a to oznacza, że mamy wizerunek negatywny”. Mońka uznaje, że jeszcze wiele da się zmienić, i że warto by „skoordynować wszystkie działania promocyjne składające się na markę Polska i promocję miast, które obecnie są prowadzone niezależnie”. (mk)

Źródło:

Gazeta Prawna, Sportowcy to główny hit eksportowy Polski, Michał Fura, 05.06.2008, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin