Sfrustrowani klienci operatora płatności internetowych DotPay domagają się na Facebooku wypłaty należnych pieniędzy. Firma w oświadczeniu całe zajście nazywa „niestosowną zabawą internautów, z których 99% nie jest i nie było jej klientami” i likwiduje swoją stronę na Facebooku.
Jak informuje serwis interaktywnie.com, kryzys DotPay zapoczątkował negatywny wpis zamieszczony na Wykop.pl. Klient firmy narzekał na brak wypłaty zaległych środków i brak reakcji biura obsługi klienta na sytuację. Wezwał on także inne osoby korzystające z wykop.pl, aby interweniowały na fanpage’u DotPay. W efekcie na Facebooku zaczęły się pojawiać liczne komentarze internautów żądających swoich pieniędzy.
W odpowiedzi firma wydała oświadczenie. „Ciężko jest nam się odnieść od niestosownej zabawy internautów, z których 99% nie jest i nie było naszymi klientami… Zaistniała sytuacja przypomina pogłoski o bankrutującym banku – czyli złośliwe rozsiewanie plotek, które nie mają podstawy” – czytamy w nim. DotPay zapewnia również, że wszystkie wypłaty są regulowane terminowo a biuro obsługi klienta odpowiada na wszystkie zapytania klientów.
Jak informuje interaktywnie.com, po przesłaniu oświadczenia firma zlikwidowała swoją stronę na Facebooku. W zamian pojawiła się strona przeciwników DotPay, która zgromadziła dotychczas ok. 40 fanów. Co ciekawe fanpage firmy znów jest na Facebooku. (ks)


