Sposoby na reputację

dodano: 
05.06.2007
komentarzy: 
0

Na amerykańskim portalu azcentral.com można przeczytać o tym, jak najlepiej utrzymać reputację. Jak czytamy w artykule, dla wielu małych firm reputacja to właściwie wszystko; na tym polu mogą one wygrać ze znacznie potężniejszą konkurencją. W tekście prezentowane są rady dla takich właśnie przedsiębiorców. Ważne jest, by: utrzymywali wysoki poziom komunikacji, szybko reagując i odpowiadając na skargi klientów, dotrzymywali złożonych zobowiązań i nie przesadzali z obietnicami, których nie da się potem dotrzymać. Dobrze jest zaskoczyć klientów atrakcyjnym rabatem czy darmowymi próbkami.
Ważnym elementem dbania o dobrą reputację w oczach klientów jest pilnowanie, by ich dane były dobrze strzeżone, a z drugiej strony niezasypywanie ich e-mailowych skrzynek nowymi ofertami. Na wizerunek pozytywnie wpływa także troska o techniczne zaawansowanie firmy, m.in. czytelna i sprawnie działająca strona internetowa. W komunikacji zewnętrznej należy bezwzględnie dbać o pisownię. Informacje, które chcemy przekazać klientom, mediom czy partnerom muszą być zwięzłe, a na końcu każdej z nich powinna znajdować się pełna stopka z danymi teleadresowymi. Pozytywnie odbierane jest także angażowanie się w akcje charytatywne dla lokalnej społeczności. (ml)

Źródło:

www.azcentral.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin