.

 

Sposoby promocji firmy

dodano: 
12.12.2006
komentarzy: 
0

O skutecznych sposobach promocji firmy można przeczytać w dodatku do Pulsu Biznesu. Autor artykułu Marcin Musioł omawia poszczególne wydarzenia, w których firmy chcące się wypromować powinny brać udział. Jak dowiadujemy się z tekstu, doskonałą formą promocji, umożliwiającą bezpośredni kontakt z klientami, są targi. Jak mówi Barbara Ossowska, Account Manager w firmie First Public Relations, „(…) udział w targach i wystawach musi wspomagać realizację celów obranych przez firmę. (…) Przed decyzją o udziale w konkretnych targach należy ustalić cel udziału w tej imprezie”.
Jarosław Nyk z agencji PR Kwadrat twierdzi, że „(…) na poziomie tworzenia strategii warto szczegółowo określić poziom oczekiwanych efektów uczestnictwa w imprezach targowo – wystawienniczych oraz innych tego rodzaju przedsięwzięciach marketingowych i skonfrontować je z wynikami sprzedaży”. Jak mówi Nyk, warto też na bieżąco kontrolować przełożenie udziału w takich imprezach na sprzedaż oraz wizerunek firmy. W zaplanowaniu oryginalnego wyglądu stoiska i programu udziału w imprezie, jak mówi Ossowska, może pomóc analiza obecności konkurencji i sprawdzenie, jaką ofertę przygotowuje oraz jak ma ją zamiar promować.
Inne wydarzenia, w których firmy chcące wypromować swój wizerunek powinny uczestniczyć, to kongresy, konferencje, a także spotkania organizowane przez stowarzyszenia branżowe. Mogą również angażować się w projekty społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoring. Ponadto wydarzenia wykorzystywane w działaniach marketingowych to seminaria, szkolenia, a także różnego typu degustacje. Uczestnictwo w tego typu spotkaniach zdaniem autora artykułu może pomóc w budowie wizerunku firmy, a także wspomóc sprzedaż jej produktów i usług. Poza tym podczas takich wydarzeń można zbudować bazę kontaktów z potencjalnymi klientami, a także zaistnieć w mediach czy w końcu dowiedzieć się czegoś o swojej konkurencji. (jk)

Źródło:

Puls Biznesu Dodatek, Udział w targach jest tylko jednym z elementów strategii, Marcin Musioł, 11.12.06, s. 4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin