Sposoby walki z czarnym PR

dodano: 
29.09.2004
komentarzy: 
0

Gazeta Wyborcza powraca artykułem Wojciecha Czuchnowskiego do tematu czarnego PR. Publikacja idzie w ślad za poniedziałkowym materiałem Newsweeka, w którym szefowie MDI przyznają, że zostali wynajęci przez spółkę paliwową J&S, a ich głównym zadaniem jest poprawienie nadszarpniętego wizerunku firmy. O MDI Czuchnowski pisał już na początku września, a w dzisiejszej Wyborczej pyta znanych publicystów „jak obronić niezależność mediów przed manipulacjami specjalistów od czarnego PR”. Na pytanie odpowiadają Piotr Zaremba, Krzysztof Burnetko, Robert Walenciak, Jacek Żakowski i Janusz A. Majcherek.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Jak walczyć z czarnym PR, 29.09.04, s. 16
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin