.

 

Statuetki Arts & Business Awards 2006 rozdane

dodano: 
24.11.2006
komentarzy: 
0

Najlepsze projekty sponsoringowe realizowane przez polskie przedsiębiorstwa zostały nagrodzone na finałowej Gali konkursu Arts & Business Awards 2006. Statuetki zostały przyznane firmom za sponsoring w obszarze kultury oraz instytucjom kulturalnym za profesjonalne umiejętności w zarządzaniu.
Organizatorem tegorocznej edycji konkursu w Polsce było COMMITMENT TO EUROPE arts & business. W finale znalazły się 34 projekty, spośród których wyłoniono nominowanych oraz wyróżnionych w 6 konkursowych kategoriach. W kategorii Partnerstwo Roku arts & business zwycięzcami zostali Bayer oraz Filharmonia Narodowa (FN) za współpracę w ramach projektu niedzielnych koncertów dla dzieci.
PKN Orlen zwyciężył w kategorii Wydarzenie Roku arts & business za realizację koncertu Rafała Blechacza w Nakle.
Promowanie i wspieranie kultury jest również celem Banku BPH, który wygrał w kategorii Sponsor Roku arts & business – Przedsiębiorstwo Duże. Kapituła konkursu wzięła pod uwagę projekty: Bank BPH dla Edukacji, Bank BPH Muzeom, współpracę z 11 filharmoniami w całej Polsce, Cow Parade i musical Taniec Wampirów.
Firmą, która została zwycięzcą w kategorii SPONSOR ROKU arts & business – Przedsiębiorstwo Małe i Średnie jest Zespół Elektrociepłowni Bytom, który wspierał projekty kulturalne w regionie Śląska, m.in. XIII Międzynarodową Konferencję Tańca Współczesnego i Festiwal Sztuki Tanecznej, Górnośląskie Dni Dziedzictwa, Galę Mozartowska czy też Szczyt Młodzieży Regionalnego Trójkąta Weimarskiego w województwie śląskim.
W tym roku COMMITMENT TO EUROPE arts & business wprowadziła także nową kategorię - Projekt Corporate Cultural Responsibility, w której zwyciężył Kredyt Bank. Firmę nagrodzono za stworzenie nowatorskich warsztatów dla nauczycieli muzyki. Partnerem projektu była Fundacja Nowa Orkiestra Kameralna.
Laureatem w kategorii Mistrzowskie Zarządzanie Kulturą została Fundacja TUMULT , która od 14 lat zajmuje się organizacją festiwalu Camerimage i propaguje wiedzę o kinematografii w Polsce.
Nagrodę Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business otrzymała firma Accenture za świadomą realizację postulatu społecznej odpowiedzialności biznesu w sferze kultury i edukacji w Polsce. 
W konkursie wyróżniono także: Bank Zachodni WBK, Elektrociepłownię Wybrzeże i Filharmonię Bałtycką im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, mBank, Siemens i Willę Decjusza, Skanska, Société Generale, Stołeczną Estradę, Stomil Wolbrom i Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin