wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościStawiając czoła kryzysowi

Stawiając czoła kryzysowi

„Spotkanie z kryzysem jest nieuniknione, jeśli jesteś długo w branży”, przekonuje na portalu Chronicle of Higher Education Russell Powell pracownik public relations w Elms College w Chicopee.

Z artykułu wynika, że nie ma dwóch takich samych sytuacji kryzysowych. I choć każdy kryzys jest inny, to zdaniem autora są pewne podstawowe zasady zarządzania nim. Pierwszą i zarazem naczelną regułą jest umiejętność jego uniknięcia. Kiedy kryzys wręcz wisi w powietrzu, można go zawczasu uniknąć stosując pewne kroki, które nie doprowadzą do eskalacji problematycznej sytuacji. Niestety, pisze Powell czasem symptomy nadciągającego kryzysy są zdiagnozowane zbyt późno

Autor opisuje własne doświadczenia w rozwiązywaniu kryzysowych sytuacji w kampusie akademickim, gdzie jest PR-owcem. Musiał się on zmagać z problemem publicznym samobójstwem ucznia, czy niejasnymi decyzjami władz uczelni, które spowodowały niezadowolenie studentów.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj