O tym, jaką rolę w firmie pełni PR-owiec oraz jak wybrać odpowiednią agencję PR, która zadba o wizerunek organizacji, przeczytać można w Gazecie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Autor tekstu Adam Studziński, dyrektor agencji Kreska PR, zachęca przedsiębiorców do korzystania z narzędzi public relations, nie tylko dlatego, że jest to forma promocji znacznie tańsza od reklamy.
Tekst pokazuje, że warto zatrudnić PR-owca, warto także pomyśleć o obsłudze przedsiębiorstwa przez agencję public relations. Stawiając na to ostatnie rozwiązanie, autor podpowiada, jak znaleźć odpowiednich konsultantów. Przede wszystkim warto zapoznać się z ofertami kilku agencji, zwracając przy tym uwagę na stosunek ich pracowników do przyszłego klienta. „Między obiema stronami powinna wytworzyć się nić sympatii i zaufania, partnerska chemia jest także niezbędna – w końcu ludzie ci będą przez dłuższy czas blisko ze sobą współpracować”, radzi Studziński.
Autor sugeruje również, że na początku współpracy warto podpisać umowę na okres próbny, aby przekonać się czy PR jest właśnie tym, czego obecnie firma potrzebuje. (ał)


