Stolica uczy się promocji od zagranicznych miast

dodano: 
19.01.2012
komentarzy: 
0

„Stolica dostanie promocyjnego speeda?” – pyta na łamach Rzeczpospolitej Izabela Kraj. Warszawa, która wczoraj była gospodarzem spotkania przedstawicieli miast z I-SPEED, ma uczyć się od Rzymu, Wenecji czy Turynu turystycznej promocji internetowej i wykorzystania Wi-Fi.

I-SPEED to międzynarodowe stowarzyszenie służące wymianie doświadczeń dotyczących promocji miast oraz pomysłów na przyciąganie i organizowanie ruchu turystycznego. „Urzędnicy pochwalili się wczoraj przed międzynarodowym gremium najnowszym komiksowym projektem na Euro 2012 z Chopinem przy Stadionie Narodowym i Syrenką z wuwuzelą” – czytamy w dzienniku. Rzym, Wenecja i Turyn kładły z kolei nacisk na wykorzystanie portali społecznościowych do promocji. We Włoszech  na przykład normą są spersonalizowane przewodniki, które można ściągnąć na telefon i „za takim wewnętrznym głosem ze smartfona wędrować” po zabytkowych okolicach. Dla Warszawy jednak taka taktyka nie jest wcale oczywista. „My dopiero próbujemy wykorzystywać to narzędzie” – stwierdziła Katarzyna Ratajczyk. Zdaniem Marii Szreder, szefowej komisji turystyki, Warszawa zaledwie w 30 proc. wykorzystuje dziś swój potencjał turystyczny. „Chciałabym, by Warszawa miała takie przewodniki na telefon i żeby obejmowały one trasy nie tylko na Starym Mieście czy po centrum, ale też na przykład Pragę” – dodaje Szreder. (es)

Źródło:

Rzeczpospolita Życie Warszawy, Stolica dostanie promocyjnego speeda?, Izabela Kraj, str. 2, 19.01.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin