poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościStrategia kupiona, sprawdzać nie trzeba

Strategia kupiona, sprawdzać nie trzeba

Gazeta Wyborcza Radom informuje, że miasto nie pali się do tego, by sprawdzić, czy skutecznie wdraża strategię marki Radom. Przetarg na badania społeczne, które miałyby to wykazać, został unieważniony. Następny – dopiero w przyszłym roku.

Zwycięzca przetargu miał w oparciu o wyniki badania opracować również raport. Chętnych było pięć firm, ale ceny, jakie zaproponowały za usługę, okazały się dla radnych zaporowe. Najtańszą ofertę złożyła firma Biostat Piszczek, Wolny z Rybnika – blisko 200 tys. zl. Miasto jednak mogło przeznaczyć na ten cel 123 tys. zł, w związku z czym unieważniło postępowanie. Gazeta tymczasem informuje, że kampania wizerunkowa Radomia trwa. Przygotowało ją, a teraz realizuje Demo Effective Launching z Krakowa. „Siła w precyzji” – bo takie jest hasło kampanii – kosztowała miasto blisko 300 tys. sł. Za samą strategię marki Demo dostało natomiast 400 tys. zł. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj