Gazeta Wyborcza Radom informuje, że miasto nie pali się do tego, by sprawdzić, czy skutecznie wdraża strategię marki Radom. Przetarg na badania społeczne, które miałyby to wykazać, został unieważniony. Następny – dopiero w przyszłym roku.
Zwycięzca przetargu miał w oparciu o wyniki badania opracować również raport. Chętnych było pięć firm, ale ceny, jakie zaproponowały za usługę, okazały się dla radnych zaporowe. Najtańszą ofertę złożyła firma Biostat Piszczek, Wolny z Rybnika – blisko 200 tys. zl. Miasto jednak mogło przeznaczyć na ten cel 123 tys. zł, w związku z czym unieważniło postępowanie. Gazeta tymczasem informuje, że kampania wizerunkowa Radomia trwa. Przygotowało ją, a teraz realizuje Demo Effective Launching z Krakowa. „Siła w precyzji” – bo takie jest hasło kampanii – kosztowała miasto blisko 300 tys. sł. Za samą strategię marki Demo dostało natomiast 400 tys. zł. (es)


