Strona www jako narzędzie PR-u

dodano: 
04.05.2006
komentarzy: 
1

Na łamach Nowości ukazał się artykuł dotyczący wykorzystania internetu jako narzędzia public relations. Zdaniem Jarosława Nadolskiego, autora artykułu, jest to obecnie najnowocześniejsze i najtańsze z dostępnych narzędzi. W jego opinii brak strony internetowej jest poważnym zaniedbaniem marketingowym, utrudniającym komunikację z kontrahentami i klientami.
Wybór formuły strony zależy od tego, jakie założenia stawia sobie firma. Może ona zawierać proste, konkretne informacje prezentujące firmę; może zawierać serwisy informacyjne, wyszukiwarki lub możliwość dokonania zakupów on-line. Inne sposoby wykorzystania internetu to: pozycjonowanie w wyszukiwarkach, umieszczanie linków, moduły statystyk, fora, blogi, sieciowe serwisy informacyjne, biuletyny elektroniczne, newslettery, antystrony.

Źródło:

Nowości, Public relations w internecie, Jarosław Nadolski, 04.05.06, s. 7
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
04.05.2006
14:13:12
Mewa
(04.05.2006 14:13:12)
Szkoda, że tylko duże firmy dostrzegają, jakie możliwości niesie internet. Często widuję strony zrobione domowymi metodami, byle jak, nieaktualizowane - odstraszają zamiast przyciągać, a przecież to tak dobra forma reklamy i budowania wizerunku.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin