poniedziałek, 30 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościSTS sponsorem głównym Widzewa Łódź

STS sponsorem głównym Widzewa Łódź

Firma bukmacherska STS przedłuża współpracę z Widzewem Łódź. Przez ostatnie trzy lata marka była oficjalnym sponsorem łódzkiego klubu. W ramach nowego kontraktu STS awansował w hierarchii sponsorskiej, zostając sponsorem głównym Widzewa na kolejne trzy lata.

Dotychczasowa umowa, w ramach której m.in. logotyp marki jest widoczny na rękawku strojów meczowych, wygasa 30 czerwca 2025 roku. W ramach nowego kontraktu STS będzie sponsorem głównym Widzewa Łodź do 2028 roku.

Jak wyjaśnia Michał Rydz, prezes zarządu Widzewa Łódź, awans STS w strukturze sponsorskiej klubu wynika m.in. ze wzrostu zaangażowania firmy w działalność klubu. „STS to dla nas ważny partner biznesowy. Firma jest z Widzewem Łódź od awansu do PKO BP Ekstraklasy. Przez dotychczasowe trzy lata udało się nam zrealizować wiele wspólnych projektów, ważnych dla widzewskiej społeczności […]. Śmiało mogę powiedzieć, że obie strony są zadowolone z tej współpracy, o czym świadczy wzrost zaangażowania STS o 160 proc. względem poprzedniej umowy, a co za tym idzie awans w strukturze sponsorskiej klubu” – przekazał prezes Widzewa.

Z kolei Łukasz Kolecki, dyrektor działu komercyjnego Widzew Łódź, podkreśla, że STS to także partner mocno zaangażowany w marketing sportowy, co jest niezwykle ważne z perspektywy klubu. „Doskonałym przykładem jest ostatnia wspólna kampania STS i Widzewa Łódź skierowana do osób z zespołem Downa – »Od Serca #Bardziej« […]. Ta kampania to najlepszy przykład tego jak w ramach marketingu sportowego można poruszać ważne dla Widzewskiej społeczności tematy. O skuteczności naszych działań świadczy raport medialny za okres trwania kampanii z wynikiem 1.6 mln zł AVE” – przekazał Kolecki.

Czytaj więcej: „Od Serca. Bardziej”. STS i Widzew Łódź ruszają z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa

W ramach nowej umowy sponsoringowej logotyp STS w wersji monochromatycznej znajdzie się na plecach meczowych koszulek pod numerem. Podpisany kontrakt obejmuje ponadto ekspozycję logo firmy w trakcie spotkań rozgrywanych w Łodzi m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. W ramach współpracy przewidziano także publikację treści na stronie internetowej i w mediach społecznościowych, a także szereg aktywacji sponsorskich.

STS od lat aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu oraz prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. Flagowym wydarzeniem STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500 tys. maskotek, a STS przekazał ponad milion złotych dla potrzebujących oraz fundacji. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa Łódź. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj