Zakłady bukmacherskie STS 19 sierpnia 2025 roku ogłosiły, że zostały sponsorem tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski w piłce nożnej. Umowę podpisano na trzy sezony.
Zmianie ulegnie nazwa rozgrywek – teraz będzie to STS Puchar i STS Superpuchar Polski. Logo sponsora pojawi się na rękawku i tzw. śliniaku każdego zawodnika biorącego udział w zawodach, a także na bandach reklamowych, dywanach 3D, tzw. jamnikach oraz bandach LED podczas transmisji meczów w TVP Sport. Identyfikacja STS będzie widoczna również w mediach społecznościowych PZPN i klubów grających w Pucharze i Superpucharze Polski. Sponsor planuje także organizację specjalnych stref kibica w trakcie niektórych meczów.
„Sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to dla nas kolejny, a zarazem największy krok w ostatnich miesiącach w obszarze sponsoringu sportowego, którym podkreślamy nasze ambicje oraz rynkową pozycję. Cieszę się, że oprócz reprezentacji Polski, z którą jesteśmy nieprzerwanie od 11 lat, dziś zacieśniamy współpracę z PZPN, stając się kluczowym partnerem Związku w ramach tak ważnych i prestiżowych rozgrywek” – powiedział Radim Haluza, CEO STS.
STS jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej od 2014. W ciągu tych 11 lat zorganizowano m.in. akcję malowania muralu Kazimierza Górskiego z okazji 100. rocznicy urodzin trenera, dedykowaną kartoniadą w meczu pożegnalnym Artura Boruca, akcję „Dorzuć Misie” podczas meczu z Turcją, której beneficjentem była Fundacja DKMS czy niedawną aktywacją „Piłka nożna jest kobietą” poświęconą żeńskiej reprezentacji.
„Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu – to bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku” – dodał Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS. (ko)


