.

Studenci „Nowego PR-u” opracowali kompleksową kampanię public relations dla Fundacji Poland Business Run

dodano: 
24.07.2017
komentarzy: 
0

Zadaniem słuchaczy 14. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie było przygotowanie kompleksowej kampanii public relations dla Fundacji Poland Business Run.

Studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR: począwszy od narzędzi analitycznych, opracowania strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego realizację postawionych celów i dotarcie do grupy docelowej, przez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, skończywszy na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań.

Po opracowaniu kampanii agencja PRODIŻ (stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) zaprezentowała przed przedstawicielami Fundacji Poland Business Run swoją autorską propozycję działań PR-owych.

„Organizując największy charytatywny w Polsce bieg - Poland Business Run, żyjemy niejako w biegu. Studenci kierunku »Nowy PR« pomogli nam na chwilę się zatrzymać i spojrzeć na nasze działania z innej perspektywy i z większym obiektywizmem. Grupa rzetelnie oceniła dotychczasową komunikację biegu oraz, poprzez świetnie przeprowadzoną analizę, zaproponowała nową strategię działania. Wybraliśmy z niej kilka pomysłów, które już wkrótce wdrożymy” – ocenia Marta Hernik, Global Project Manager Poland Business Run.

„Co roku na dziewięć miesięcy słuchacze »Nowego PR-u« stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. W Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. Ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. Do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki” – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.

„Nowy PR” to program dwusemestralnych studiów, który obejmuje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych. Składa się z pięciu bloków tematycznych: Wprowadzenie do świata PR, PR od kuchni, PR w praktyce, Dziedziny PR oraz PR w erze social, mobile i wideo. Uzupełnieniem wykładów są ćwiczenia i warsztaty, które mają pozwalać na szybką weryfikację wiedzy teoretycznej z jej praktycznym zastosowaniem. Rekrutacja trwa do 30 września 2017 roku. Szczegóły na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym kierunku „Nowy PR”.

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz Fundacja Poland Business Run korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin