Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Studenci „Nowego PR-u” opracowali kompleksową kampanię public relations dla Fundacji Poland Business Run. zadaniem słuchaczy 14. edycji studiów podyplomowych na kierunku „nowy public relations” w wyższej szkole europejskiej im. ks. józefa tischnera w krakowie było przygotowanie kompleksowej kampanii public relations dla fundacji poland business run. studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań pr: począwszy od narzędzi analitycznych, opracowania strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego realizację postawionych celów i dotarcie do grupy docelowej, przez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, skończywszy na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań. po opracowaniu kampanii agencja prodiż (stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) zaprezentowała przed przedstawicielami fundacji poland business run swoją autorską propozycję działań pr-owych. „organizując największy charytatywny w polsce bieg – poland business run, żyjemy niejako w biegu. studenci kierunku »nowy pr« pomogli nam na chwilę się zatrzymać i spojrzeć na nasze działania z innej perspektywy i z większym obiektywizmem. grupa rzetelnie oceniła dotychczasową komunikację biegu oraz, poprzez świetnie przeprowadzoną analizę, zaproponowała nową strategię działania. wybraliśmy z niej kilka pomysłów, które już wkrótce wdrożymy” – ocenia marta hernik, global project manager poland business run. „co roku na dziewięć miesięcy słuchacze »nowego pr-u« stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. w wyższej szkole europejskiej im. ks. józefa tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki” – mówi łukasz majewski, opiekun merytoryczny kierunku. „nowy pr” to program dwusemestralnych studiów, który obejmuje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych. składa się z pięciu bloków tematycznych: wprowadzenie do świata pr, pr od kuchni, pr w praktyce, dziedziny pr oraz pr w erze social, mobile i wideo. uzupełnieniem wykładów są ćwiczenia i warsztaty, które mają pozwalać na szybką weryfikację wiedzy teoretycznej z jej praktycznym zastosowaniem. rekrutacja trwa do 30 września 2017 roku. szczegóły na stronie. proto.pl jest patronem medialnym kierunku „nowy pr”. wyższa szkoła europejska im. ks. józefa tischnera w krakowie oraz fundacja poland business run korzystają z danych instytutu monitorowania mediów.
Zadaniem słuchaczy 14. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie było przygotowanie kompleksowej kampanii public relations dla Fundacji Poland Business Run.
Studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR: począwszy od narzędzi analitycznych, opracowania strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego realizację postawionych celów i dotarcie do grupy docelowej, przez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, skończywszy na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań.
Po opracowaniu kampanii agencja PRODIŻ (stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) zaprezentowała przed przedstawicielami Fundacji Poland Business Run swoją autorską propozycję działań PR-owych.
„Organizując największy charytatywny w Polsce bieg – Poland Business Run, żyjemy niejako w biegu. Studenci kierunku »Nowy PR« pomogli nam na chwilę się zatrzymać i spojrzeć na nasze działania z innej perspektywy i z większym obiektywizmem. Grupa rzetelnie oceniła dotychczasową komunikację biegu oraz, poprzez świetnie przeprowadzoną analizę, zaproponowała nową strategię działania. Wybraliśmy z niej kilka pomysłów, które już wkrótce wdrożymy” – ocenia Marta Hernik, Global Project Manager Poland Business Run.
„Co roku na dziewięć miesięcy słuchacze »Nowego PR-u« stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. W Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. Ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. Do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki” – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.
„Nowy PR” to program dwusemestralnych studiów, który obejmuje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych. Składa się z pięciu bloków tematycznych: Wprowadzenie do świata PR, PR od kuchni, PR w praktyce, Dziedziny PR oraz PR w erze social, mobile i wideo. Uzupełnieniem wykładów są ćwiczenia i warsztaty, które mają pozwalać na szybką weryfikację wiedzy teoretycznej z jej praktycznym zastosowaniem. Rekrutacja trwa do 30 września 2017 roku. Szczegóły na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym kierunku „Nowy PR”.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz Fundacja Poland Business Run korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów.