piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościStudio PLAC przechodzi rebranding. Zmienia się w PLAC360

Studio PLAC przechodzi rebranding. Zmienia się w PLAC360

Agencja produkcji i marketingu wideo Studio PLAC w wyniku rebrandingu zmienia nazwę na PLAC360 i przy tym redefiniuje swoją tożsamość oraz sposób działania. Ma to być odpowiedź na dynamiczny rozwój świata treści.

W nowych internetowych realiach platformy wideo odgrywają rolę telewizji, źródłem informacji i zaufania stają się podcasty, a na TikToku każdy walczy o sekundę uwagi od odbiorcy. W związku z tym, aby umocnić swoją pozycję na rynku, Studio PLAC zdecydowało się na rebranding i zmianę modelu współpracy na format 360. Od teraz już jako PLAC360 będzie wspierać marki od początkowych etapów kreatywnych, poprzez produkcję, aż do dystrybucji treści.

Agencja, która specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych formatów podcastowych oraz wideo-marketingowych, jako podstawę zmian wymienia podejście „laboratorium”. W nim jeden odcinek staje się źródłem kilkunastu innych firm dotarcia.

„Rebranding to dla nas nie kosmetyka, a kierunkowskaz. Kończymy z erą ładnego studia, bo to już nie buduje przewagi. Konkurujemy wpływem. A wpływ buduje się nie mikrofonem, lecz pełną strategią biznesową podcastu oraz dystrybucją 360” – podkreśla Marcin Łukasik, założyciel PLAC360.

Za wsparcie strategiczne koncepcji odpowiadali Jacek Gratkiewicz oraz Jakub Barzak. Opracowaniem warstwy wizualnej zajęła się Olga Petrusewicz. (km)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj