Agencja produkcji i marketingu wideo Studio PLAC w wyniku rebrandingu zmienia nazwę na PLAC360 i przy tym redefiniuje swoją tożsamość oraz sposób działania. Ma to być odpowiedź na dynamiczny rozwój świata treści.
W nowych internetowych realiach platformy wideo odgrywają rolę telewizji, źródłem informacji i zaufania stają się podcasty, a na TikToku każdy walczy o sekundę uwagi od odbiorcy. W związku z tym, aby umocnić swoją pozycję na rynku, Studio PLAC zdecydowało się na rebranding i zmianę modelu współpracy na format 360. Od teraz już jako PLAC360 będzie wspierać marki od początkowych etapów kreatywnych, poprzez produkcję, aż do dystrybucji treści.

Agencja, która specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych formatów podcastowych oraz wideo-marketingowych, jako podstawę zmian wymienia podejście „laboratorium”. W nim jeden odcinek staje się źródłem kilkunastu innych firm dotarcia.
„Rebranding to dla nas nie kosmetyka, a kierunkowskaz. Kończymy z erą ładnego studia, bo to już nie buduje przewagi. Konkurujemy wpływem. A wpływ buduje się nie mikrofonem, lecz pełną strategią biznesową podcastu oraz dystrybucją 360” – podkreśla Marcin Łukasik, założyciel PLAC360.
Za wsparcie strategiczne koncepcji odpowiadali Jacek Gratkiewicz oraz Jakub Barzak. Opracowaniem warstwy wizualnej zajęła się Olga Petrusewicz. (km)


