Study press w Łodzi

dodano: 
04.07.2006
komentarzy: 
0

Agnieszka Urazińska i Anna Kołakowska w łódzkiej Gazecie Wyborczej opisują działania władz miasta, które promują aglomerację za pomocą study press. Na wycieczki do Łodzi, na zaproszenie władz miasta, przybyło już w tym roku 40 dziennikarzy zagranicznych, głównie z Izraela, Belgii, Włoch i Francji. „Ta forma promocji jest dużo tańsza i skuteczniejsza niż reklama” - mówi Tomasz Koralewski z Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Jednak, jak zauważa wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Joanna Delbar, „Study press musi być dobrze przygotowana. (...) lepiej pokazać kilka miejsc, ale naprawdę atrakcyjnych”. Niepisana umowa między organizatorami a odwiedzającymi zakłada, że dziennikarz barwnie opisze swój pobyt, co pozwoli budować wizerunek miasta i przyciągać turystów. Większość dziennikarzy rzeczywiście tak robi. W artykule znajdziemy ponadto wywiad z Jarosławem Nowakiem, dyrektorem Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Łódź, Dziennikarze piszą, turyści przyjeżdżają, Agnieszka Urazińska, Anna Kołakowska, 04.07.06, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin