„Subotnik” – PR-em galerii

dodano: 
17.01.2005
komentarzy: 
0

 „Po raz kolejny okazało się, że promując sztukę w niebanalny sposób, można przyciągnąć widzów i urozmaicić życie kulturalne” – pisze Rzeczpospolita. A mowa tu o zakończonej sukcesem akcji „Subotnik”, którą zorganizowały trzy największe stołeczne galerie. Zachęta, CSW i Królikarnia „zaprosiły warszawiaków na sobotę do zwiedzania wystaw, którym towarzyszyły spotkania z artystami oraz projekcje filmowców”. Każda z galerii przygotowała w ramach „Subotnika” niespodzianki dla swoich gości. Na przykład pierwszych 10 osób zwiedzających CSW otrzymało albumy z wystawy „Za czerwonym horyzontem”, a dla gości Królikarni przygotowane były plakaty i foldery z wystawy „Siergiej Eisenstein. Gorący jak lód”. Rzeczpospolita cytuje wypowiedź Klaudii Madejskiej, rzeczniczki Zachęty, której zdaniem, dzięki takim akcjom galerie zyskują „nową publiczność”. Sukcesem jest to, że „Subotnik” „przyciągnął także tych, którzy szerokim łukiem omijają galerie”.

Źródło:

Rzeczpospolita, „Subotnik” podbił frekwencję, 17.01.2005, s. A11
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin