Program Marketing Mix w Radiu PiN nadał rozmowę z Niną Kowalewską-Motlik, prezesem agencji New Communications, która jest polskim partnerem organizacji Superbrands. W audycji rozmawiano o celach konkursu Superbrands i korzyściach, jakie firmy mogą czerpać z otrzymanej nagrody.
Kowalewska-Motlik uznała, że: „Głównym celem Superbrands jako organizacji jest szerzenie idei brandingu i promowanie tych działań marketingowych, które latami są wykonywane w cieniu. Nagradza się spektakularną kampanię reklamową, świetny pomysł, świetną kreację, zapominając o tym, że są całe rzesze ludzi, którzy latami pracują ciężko na pozycję marki. My to dostrzegamy i nagradzamy”.
Ekspertka mówiła też o cechach wyróżniających Superbrands na rynku nagród: „Jest to przede wszystkim jedyny tego typu tytuł, jedyna nagroda, która ma prestiż międzynarodowy”. Zdaniem Kowalewskiej-Motlik „Ci, którzy potrafią budować silne marki, potrafią też docenić narzędzie marketingowe i PR-owe, jakim jest nagroda Superbrands”. (psp)


