Superbrands: Douglas Holt, ekspert brandingu po raz pierwszy w Polsce

dodano: 
21.03.2013
komentarzy: 
0

5 kwietnia w Warszawie na zaproszenie organizacji Superbrands pojawi się światowej sławy ekspert brandingu – Douglas Holt. Będzie gościem specjalnym konferencji pod hasłem „Przyszłość zarządzania marką. Branding kulturowy”.

 

Douglas Holt to jeden z wiodących światowych ekspertów do spraw brandingu i innowacji. Założyciel i szef Cultural Strategy Group, a wcześniej profesor Harvard Business School. W 2004 wprowadził ideę brandingu w oparciu o wiedzę kulturową, jako silnego narzędzia strategicznego. Jest autorem światowych bestsellerów - How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding oraz Cultural Strategy. Jako konsultant rozwijał strategie kulturowe dla najsilniejszych światowych marek m.in.: Coca-Cola, Microsoft, Ben & Jerry’s, Sprite, Jack Daniel’s, MINI, MasterCard. Więcej informacji na stronie.

W przyszłym tygodniu Douglas Holt specjalnie dla PRoto.pl opowie o tym, jak skutecznie budować marki.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin