Superbrands wkracza do Czech

dodano: 
10.06.2005
komentarzy: 
0

Superbrands - projekt, którego finał kilka miesięcy temu mogliśmy obserwować po raz pierwszy w Polsce - wkracza do Czech. To już 46 kraj, w których wybierane są najsilniejsze marki. Uroczysta gala Superbrands, podsumowująca pierwszą edycję projektu w Republice Czeskiej, odbędzie się 13 czerwca br. w Pradze. Celem projektu, podobnie jak w Polsce, było wyłonienie najsilniejszych marek na rynku. Marki wybierano w czterech kategoriach. Do pierwszego czeskiego albumu Superbrands weszły zarówno te marki, które także w Polsce uznano za najsilniejsze jak Coca - Cola, Durex, Microsoft czy Nescafé, jak i marki mniej znane. Z czeskich marek jedną z najsilniejszych na rynku okazała się m.in. Škoda. Superbrands to niezależna organizacja działająca od ponad 10 na całym świecie. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin