Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Supermedia Interactive z nowym managerem ds. marketingu i PR. do supermedia interactive dołączyła aneta malinowska, która objęła stanowisko managera ds. marketingu i pr. zajmie się wizerunkiem firmy, zwiększeniem rozpoznawalności marki oraz zadba o wzrost jej udziału w rynku. do głównych zadań malinowskiej, która w supermedia zastąpiła kingę szydzińską, należą też kontakty z mediami oraz przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz pr-owej. poprzednio była związana z firmą fundraising polska (account director), gdzie odpowiadała za kampanie marketingowe dla sektora ngo. w endorfina foksal, jako manager ds. marketingu, zajmowała się z kolei komunikacją produktową oraz mediami społecznościowymi. szydzińska zakończyła współpracę z firmą w listopadzie 2011 roku, była pr managerem grupy zpr. odpowiadała za pr dla 5 spółek: supermedia interactive, idmnet, afilo, adaction i grupy radiowej time (es).
Do Supermedia Interactive dołączyła Aneta Malinowska, która objęła stanowisko managera ds. marketingu i PR. Zajmie się wizerunkiem firmy, zwiększeniem rozpoznawalności marki oraz zadba o wzrost jej udziału w rynku.
Do głównych zadań Malinowskiej, która w Supermedia zastąpiła Kingę Szydzińską, należą też kontakty z mediami oraz przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz PR-owej.
Poprzednio była związana z firmą Fundraising Polska (account director), gdzie odpowiadała za kampanie marketingowe dla sektora NGO. W Endorfina Foksal, jako manager ds. marketingu, zajmowała się z kolei komunikacją produktową oraz mediami społecznościowymi.
Szydzińska zakończyła współpracę z firmą w listopadzie 2011 roku, była PR managerem Grupy ZPR. Odpowiadała za PR dla 5 spółek: Supermedia Interactive, IDMnet, Afilo, AdAction i Grupy Radiowej TIME (es).