Synertime z nowym szefem działu digital

dodano: 
17.05.2013
komentarzy: 
0

Synertime ma nowego szefa działu digital PR. Został nim Marcin Firmanty, który wcześniej pracował w agencji interaktywnej Vacaloca.

Dział Digital PR realizuje takie działania on-line, jak: e-PR, social media, e-mail marketing, buzz marketing, strony internetowe i blogi oraz prowadzi liczne kampanie crossowe. Nowy online community manager będzie nadzorował dotychczasowe programy, a także poprowadzi kilka autorskich projektów. Większość z nich będzie dotyczyła branży FMCG, w której specjalizuje się Marcin Firmanty – prywatnie bloger kulinarny.

Firmanty to ekspert ds. social media, trener z zakresu komunikacji online. Jest absolwentem wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii obecności marki na portalach Facebook, Twitter, Blip, Pinterest, Google+, YouTube itp. Były szef działu Buzz Marketing w agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie odpowiadał za kampanie rodzimych i międzynarodowych marek na polskich platformach Social Media (m.in. Dilmah, McAfee, Merck, Sanofi Pasteur, Magazyn „Machina”, Grycan – Lody od pokoleń, Mattel), tworzył i nadzorował programy ambasadorskie w blogosferze, opracowywał kompleksowe strategie komunikacji on-line. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin