Biuro Promocji i Informacji UM uruchomiło kolejną kampanię promocyjną. Tym razem to osoby, które pełnią rolę ambasadorów miasta mają zachęcać mieszkańców do tego, by i oni promowali swoją małą ojczyznę.
Na stronie www.szczecin.pl można przeczytać wywiady ze znanymi mieszkańcami Szczecina, którzy w latach ubiegłych otrzymali tytuł Ambasadora Szczecina i posłuchać ich opowieści o mieście.
Jednocześnie rozpoczęła się lokalna kampania billboardowa, w której wykorzystano wizerunki ambasadorów miasta. Na plakatach o Szczecinie opowiadają m.in. reżyserka Anna Augustynowicz, dramaturg Krzysztof Bizio, twórca portalu Sedina.pl Arek Bis, Teatr Kana czy znany genetyk prof. Jan Lubiński. Hasłem przewodnim akcji jest „Szczecin dobrze się kojarzy”.
Kampania jest lokalna, potrwa 2 tygodnie, wykorzystano do niej 15 nośników reklamowych zlokalizowanych w centrum Szczecina. Pomysłodawcą kampanii jest Urząd Miasta Szczecina, realizatorem – Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miasta. (kk)



