.

 

Szef PR-u i marketingu - z DTZ do BNP Paribas Real Estate

dodano: 
05.06.2013
komentarzy: 
1

BNP Paribas Real Estate ma nowego nowego szefa marketingu i PR-u na region CEE. Został nim Robert Borowicz, który wcześniej pracował na stanowisku marketing & PR managera w polskim oddziale DTZ.

Borowicz w DTZ pracował od stycznia 2011 do maja 2013 r. Wcześniej był account managerem i szefem zespołu Real Estate w agencji Ciszewski Financial Communications. Pracował też w agencji Euro RSCG Sensors, gdzie odpowiadał za obsługę klientów z rynku nieruchomości. W swojej karierze współpracował ze spółkami z rynków nieruchomości, finansów i technologicznego doradzając przy komunikacji korporacyjnej, produktowej i kryzysowej.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył specjalizację marketing medialny i public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Studiował także kulturę kanadyjską na George Brown College w Toronto, w Kanadzie.(bs)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.06.2013
11:41:20
Atomówka
(05.06.2013 11:41:20)
Partnersi z kolejną nagrodą - ciekawe co na to Ministerstwo Gospodarki? Z tego co wiem, projekt okazał się niewypałem i został przerwany.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin