Sześć projektów na liście nominowanych w European Excellence Awards

dodano: 
18.11.2013
komentarzy: 
0

Znamy nazwy projektów nominowanych w tegorocznej edycji European Excellence Awards. Na krótkiej liście znalazło się 6 polskich kampanii.

Wśród autorów nominowanych projektów znalazły się 4 polskie agencje PR. W kategorii „Health” nominację otrzymała kampania „Męska grypa” autorstwa MSLGROUP Poland. Poza nią w gronie finalistów kategorii regionalnej przewidzianej dla Polski, Rosji i Ukrainy znalazły się agencje: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants (kampania „Podziel się radością” dla Coca-Cola Poland Services), Hill+Knowlton Strategies (VI edycja Ogólnopolskiego Programu Dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”, realizowanego dla GlaxoSmithKline) oraz 24/7 PR wraz z 24/7 Digital (projekt „Truthseekers” dla McDonald’s).

Trzy nominacje otrzymały także projekty zrealizowane przez polskie firmy. Dwie nominacje (w kategorii „Best campaign” oraz „Food & Beverage”) otrzymała kampania firmy Mondelez Polska „Najmilsze miasto”, promująca markę Milka. W kategorii „Automotive & Transport” nominację otrzymał Mercedes-Benz Polska za projekt „Stacja Mercedes”.

Zwycięzcy konkursu zostaną nagrodzenia podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Monachium. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin