poniedziałek, 15 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościSzkoleniowy sierpień w PRoto.pl

Szkoleniowy sierpień w PRoto.pl

Wczorajszy Newsweek podał, że politycy zamiast urlopu wolą kampanię wyborczą. PRoto.pl zamiast urlopu woli szkolić PR-owców! Zobaczcie jakie szkolenia przygotowaliśmy dla Was w sierpniu!

18 sierpnia zmierzymy się z różnymi formami materiałów dla mediów w trakcie szkolenia “Informacja prasowa, backgrounder, notka, advertorial… – PR-owcy piszą, a co z tym robią dziennikarze?” Warsztat z przygotowywania tekstów PR. Prowadząca – Monika Bębnowska z Garden of Words – przybliży uczestnikom specyfikę pracy dziennikarzy i redakcji, pokaże metody pracy z nimi oraz opowie o zasadach tworzenia materiałów dla mediów, tak, aby uzyskać pożądany efekt – publikację.

Ponadto w części praktycznej warsztatów przeprowadzona zostanie analiza przykładowych tekstów pisanych na potrzeby PR oraz „przegląd prasy”, czyli co trafiło na „jedynkę” i dlaczego.

Jeśli uczestnicy szkolenia chcieliby pracować na tekstach, które obecnie piszą, albo zweryfikować te już wcześniej napisane – bardzo prosimy o wcześniejsze ich przesłanie do organizatora, na adres: j.dobaj@proto.pl.

23 sierpnia zapraszamy na praktyczne warsztaty z wystąpień publicznych. Warsztaty te to jednodniowy program rozwoju umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji.

Uczestnicy szkolenia zostaną poproszeni o wcześniejsze przygotowanie prezentacji w programie PowerPoint i zaprezentowanie jej. Wszystkie wystąpienia uczestników będą nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę wystąpień wraz z rekomendacjami. Każdemu z uczestników trenerzy udzielą indywidualnych wskazówek i rekomendacji.

30 sierpnia podczas szkolenia z event marketingu odpowiemy na pytania: Czym jest event? Co sprawia, że jest on nieodłącznym narzędziem w działaniach wizerunkowych każdej firmy? Czy istnieją firmy, które nie potrzebują tego narzędzia w realizacji celów promocyjnych i komunikacyjnych? W jakich sytuacjach warto użyć go w procesie kształtowania wizerunku firmy oraz jak zoptymalizować jego korzyści? Jak za pośrednictwem eventów świadomie i długofalowo pielęgnować stosunki firmy z otoczeniem? I w końcu… Jak zorganizować event, aby uzyskać pożądany efekt? Szkolenie przygotuje uczestników do samodzielnego organizowania eventów, będzie praktycznym kompendium wiedzy z zakresu organizacji i planowania wydarzeń. Uczestnicy dowiedzą się, jak kreować i planować wydarzenia, aby mieć po swojej stronie media i opinię publiczną.

31 sierpnia zgłębimy tajemnice stron firmowych, aplikacji, reklam i mierzenia efektów działań na Facebooku. Po raz pierwszy przygotowaliśmy w pełni praktyczne szkolenie z tego zakresu. Uczestników prosimy o przyniesienie laptopów, ponieważ podczas całego szkolenia będą odbywały się praktyczne ćwiczenia z użyciem FanPage’y uczestników szkolenia.

Zapraszamy!

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj