Szkwał PR pojawił się w Trójmieście

dodano: 
14.03.2018
komentarzy: 
3

Na początku marca 2018 roku działalność rozpoczęła agencja Szkwał PR. Jak mówią jej członkowie, będzie koncentrować się głównie na budowaniu strategii, optymalizowaniu działań i konsultingu dla organizacji politycznych, pozarządowych, instytucji publicznych i sektora MŚP. Strategie komunikacji będzie tworzyć zespół, którego członkowie w przeszłości zajmowali się m.in. media relations, copywritingiem, logopedią, digitalem, content marketingiem w mediach społecznościowych oraz szeroko pojętym konsultingiem. Trójmiejska firma nie podaje jednak nazwisk pracujących dla niej konsultantów ani ich liczby.

Agencją kierować będzie jej założyciel – Grzegorz Sikora. Od 2016 roku pełni on funkcję dyrektora ds. komunikacji w Forum Związków Zawodowych, jednej z kilku central reprezentacyjnych działających na terenie Polski. Wcześniej pracował jako freelancer. Wspierał działania marek w obszarze public affairs i brandingu; był m.in. odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii brand hero dla Integro Dach System. Ponadto, Sikora doradzał też partiom politycznym i samorządom zawodowym (m.in. Naczelnej Radzie Pielęgniarek i Położnych). Był ponadto asystentem Roberta Biedronia (za czasów poselskich), obecnego prezydenta Słupska.

Szkwał PR chce zajmować się też marketingiem politycznym. „Zamierzamy wykorzystać nadchodzący maraton wyborczy. Kolejne dwa lata zweryfikują zapotrzebowanie na tego typu agencje. Czeka nas trudne wyzwanie” – przyznaje założyciel Szkwał PR.


Grzegorz Sikora, fot. mat. pras.

Sikora podkreśla też, że zdaje sobie sprawę z niezbyt dobrych skojarzeń, jakie może budzić sformułowanie „marketing polityczny”. „Ten sektor branży komunikacyjnej nie cieszy się dobrą reputacją. Kojarzy się z brutalną walką, grą o bardzo niejasnych regułach. Nasze doświadczenia pokazują jednak, że kompetencje pożądane w realiach politycznych – takie jak umiejętność zarządzania czasem czy zdolność do budowania efektywnych strategii i opracowywanie message house’ów – stanowią szereg umiejętności bardzo potrzebnych w biznesie” – przekonuje założyciel Szkwał PR. (mp)

komentarzy:
3

Zobacz także...

Grzegorz Sikora, założyciel Szkwał PR, opowiada o pracy nad kampanią samorządową na Pomorzu...

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
14.03.2018
22:28:45
Marta
(14.03.2018 22:28:45)
Dzisiaj mieć wpisanego w portfolio Biedronia to jak wygrać los na loterii. :) :)
14.03.2018
16:18:05
Serwnet
(14.03.2018 16:18:05)
Marketing polityczny to nie łatwy kawałek chleba a z drugiej strony jak ktoś odpowiednio wykorzysta ten maraton wyborczy, który zaczyna się jesienią tego roku, to można naprawdę sporo na tym ugrać.
14.03.2018
13:56:18
Thomas
(14.03.2018 13:56:18)
Mają rację, najbliższe dwa lata zweryfikują rynek, który obecnie jest przepełniony. Ten kto jest słaby ten odpadnie, a kto mocny ten zostanie. Mamy cały wysyp PR-owców i i agencji, które same nie wiedzą czy są marketingowe czy PR-owe czy może na odwrót, bo nie znają narzędzi. Tutaj widzę zachowaną spójność. Będę obserwować.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin