sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSzokująca promocja Łodzi

Szokująca promocja Łodzi

„Zdecydowaliśmy się na agresywną reklamę, ponieważ trafia do młodych ludzi, a na nich najbardziej nam zależy, tymi słowami tłumaczy Dziennikowi wybór strategii promocji Łodzi Agnieszka Chudzik z lokalnego magistratu. Billbordy z hasłami „W Łodzi moja firma tonie” czy „Karierę zrobię dzięki układom”, niebawem pojawią się na łódzkich ulicach.

Reklama teaserowa, która drażni i szokuje, była do tej pory stosowana jedynie w promocji produktów. A zdaniem Agnieszki Chudzik jest to dobry sposób zachęcenia młodych łodzian do rozwoju biznesu w ich rodzinnym mieście. Jednak magistrat sięga po narzędzie niebezpieczne. „Łatwo można uzyskać odwrotny efekt”, ostrzega władze marketingowiec Łodzi Sebastian Chachołek.(ał)

Zapraszamy czytelników PRoto.pl do komentowania poniżej nowej inicjatywy promocyjnej Łodzi.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj