Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościSztuka promocji miejsc

Sztuka promocji miejsc

Agnieszka Niewińska z Rzeczpospolitej pytała Annę Proszowską-Salę, o to, czy miasto powinno promować się przy pomocy znanych osób i jak wybrać odpowiednią twarz to tego celu. „Sztuka polega na tym, żeby z miasta i osoby znanej stworzyć dobry duet”, twierdzi dyrektor programowa Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Znana twarz to dobry pomysł na promocję marki, jaką jest miejsce, twierdzi Proszowska-Sala, zaznaczając jednocześnie, że równie ważny jest odpowiedni dobór celebryty do danego miasta lub regionu. „Ważne jest właściwe połączenie skojarzeń z danymi miastem, jego ofertą, którą chcemy wypromować”, twierdzi rozmówczyni dziennikarki. Jako dobry przykład takiego zastawienia wskazuje ona miasto Luizjanę promowane przez znanych muzyków, kucharzy i piosenkarzy. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj