poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSztywny PR firmy Hasbro

Sztywny PR firmy Hasbro

„W grze nie położono nacisku na płeć czy etniczność, ale na elementy, które nas wszystkich łączą” – taką odpowiedź dostała mała dziewczynka od firmy Hasbro. A pytanie było niewinne: czemu w grze „Zgadnij kto to?” jest tylko 5 dziewczynek i 19 chłopców. Hasbro chyba powinno mieć lepszy PR – czytamy w newstatesman.com.

Niektóre firmy podchodzą zbyt poważnie do swojego wizerunku. Zamiast zabawnej odpowiedzi na list córki Jennifer O’Connell, dziennikarki Irish Times, firma Hasbro poważnie i rzeczowo wyjaśniła, czemu w grze „Zgadnij kto to?” jest więcej postaci męskich niż żeńskich. Nie tylko napisano, na czym polega gra, lecz także stanowczo zaprzeczono, że nierówny stosunek płci postaci jest celowy. Ponadto niejasne odróżnienie płci nie jest najlepszym rozwiązaniem. Całość raczej mętna, dlatego PR-owcy powinni bardziej się postarać – czytamy w portalu. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj