piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościT-Mobile zmienia identyfikację wizualną marki i rozpoczyna kampanię wizerunkową

T-Mobile zmienia identyfikację wizualną marki i rozpoczyna kampanię wizerunkową

„Silne marki wyróżnia sposób, w jaki idą z duchem czasu, nie zmieniając samej istoty marki“ – powiedział Hans-Christian Schwingen, kierownik działu ds. strategii marki i komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom na konferencji poświęconej zmianie identyfikacji T-Mobile.

Jak dowiedziało się PRoto.pl, modernizacja obejmuje całe otoczenie marki T-Mobile, zaczynając od tradycyjnej reklamy i sponsoringu, a kończąc na strojach firmowych noszonych przez pracowników w sklepach T-Mobile. Nadal będą używane istniejące elementy marki, takie jak logo T, tzw. digity, dżingiel reklamowy oraz kolor magenta, który w przyszłości będzie obecny w jeszcze większym wymiarze, np. w reklamach, publikacjach, witrynach internetowych i w sklepach T-Mobile.

Wraz ze zmianami w brandingu, T-Mobile rozpoczyna kampanię wizerunkową. Spot telewizyjny, będący elementem międzynarodowej kampanii wizerunkowej organizowanej przez Deutsche Telekom w krajach Grupy, prezentuje zastosowania nowych technologii w medycynie, edukacji, rozrywce i finansach oraz w wielu aspektach życia codziennego. Film powstał przy udziale Cadmo Quintero, natomiast za koncept kreatywny oraz jego realizację odpowiedzialna była agencja DDb Tribal. W Polsce spot jest nadawany od 15 marca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj